Adrasan-Suluada

3 Ağustos Cumartesi günü Kaş’ı gezdikten sonra Adrasan’a gelip otele yerleştik. Mithat Motel’de akşam yemeği dahil 4 gecelik 2000 TL’ye yerimizi ayarlamıştık daha önceden. Otele yerleştikten sonra sahile gidip biraz yürüdük. Sonra da otele dönüp akşam yemeğimizi yedik. Akşam yemeği için burada da çorba, et/tavuk/balık, salata ve tatlı hazırlanıyordu her gün.

Antalya’da gezdiğimiz yerler:

4 Ağustos 2019 – 1. gün

Kızım sabah erkenden uyanınca penceremizden baktık ki güneş doğmaya başlıyor sahile indik hemen güneşin doğuşunu seyretmeye. O kadar özlemiştim ki güdoğumunu seyretmeyi yarım saat kadar kalıp izledik o güzel manzarayı. Sonra otele dönüp kahvaltı zamanını bekledik. Kahvaltıdan sonra denize gittik. Adrasan’ın denizi, plajı çocuklar için gayet uygundu. Kızımız kumla oynadı, oğlumuz da denizden çıkmadı yine 🙂 Öğle yemeği için Ganimet Gözleme’ye gittik. 2 peynirli, 2 patatesli gözleme, 2 nar suyu alıp 60 TL ödedik, sonrasında da bir kafeteryaya oturup dondurma yedik. Öğleden sonra da yine kızımız otelin havuzunda eğlendi.

5 Ağustos 2019 – 2. gün

Pazartesi günü de oğlumuz sabah erkenden uyandı. Bu kez de oğlumu alıp sahile gittim güneşin doğuşunu izlemeye. Bugün de bulutlarla bir başka güzeldi gündoğumu 🙂

Sonra otele gidip restoran açılır açılmaz kahvaltımızı yaptık. Çünkü bugün Suluada‘ya tekne turuna katılmak istiyorduk ve tekneler saat 10’da hareket etmeye başlıyordu. Bir önceki gün birkaç tekneyi arayıp yer bulamamıştık, bu sabah da şansımıza Koray Kaptan’ın Durusu07 teknesinde yer olduğunu öğrenip saat 10’a doğru iskeleye vardık. Tekne turu ücreti yetişkin için 80 TL, 4 yaşındaki kızımız için 40 TL, 11 aylık oğlumuz için ücretsizdi. Sabah 10:00’da başlayan tur, 17:00 gibi sona erdi. Öğle yemeğinde balık, salata, spagetti, patates salatası vardı. Sonrasında da çay ve meyve (kavun, karpuz, üzüm) ikramı yapıldı. 2 çocukla tekne turu yapmak zor olur, akşama kadar denizde belki oyalayamam diye düşünüyordum ama bugün o kadar eğlenceli, o kadar güzel geçti ki fırsat olsa başka koylara da tekne turuna katılmak isterdim. Öğle yemeğinde çıkan yemekleri, sonraki meyveleri oğlumuz da yiyebildi ve yemek hiç sorun olmadı. Teknede mışıl mışıl uyudu, uyku da hiç sorun olmadı. Her koyda çocuklar da bizimle birlikte denize girdi, suyla oynadı, eğlendi, her şey çok güzeldi. Suluada’dan önce Amerikan koyu’nda, sonra da Liman Koyu’nda 1’er saatlik molalar verdik. Koylarda suyun berraklığına, o muhteşem renklerine bayıldım. Özellikle beyaz kumu ve turkuaz deniziyle Suluada harikaydı. Zaten Türkiye’nin Maldivler’i diye bilinir olmuş burası da çoktan beri 🙂 Bir de tekne küçük olunca Suluada’nın arka kısmındaki Mavi Mağara’ya yaklaşıp yakından görebildik. Burada da denizin rengi harika bir koyu maviydi.

6 Ağustos 2019 – 3. gün

Adrasan’daki son günümüzde sabah deniz çok dalgalıydı, kahvaltı yaparken dalgaların sesi geliyordu. Sahile inip baktığımızda denizin rengi turkuaza dönmüştü bugün, bembeyaz dalgalar kıyıya vuruyordu. Böyle olunca sabah denize giremedik, yine havuzda geçirdik. Öğle yemeği için Cafe Yolda’ya gittik. 1 patates kaşarlı, 1 patatesli, 2 peynirli gözleme,1 ayran, 2 nar suyu alıp 82 TL ödedik.

7 Ağustos Çarşamba günü kahvaltıdan sonra otelden çıkışımızı yaptık ve Ankara’ya doğru yola çıktık. Öğle yemeği için Gölbaşı Beykoz Restoran’da mola verdik. Buranın göl manzarası, yemekleri, şıklığı yani her şeyi çok güzeldi.

8 Ağustos’ta eşimin oturum vizesi başvurusu için Portekiz Büyükelçiliği’nde randevusu vardı. Böylece bu yılki tatilimizi sonlandırmış, hayatımızdaki önemli bir değişikliğin de ilk adımını atmış olduk. Bir sonraki tatilimizde görüşmek üzere 🙂